Ny hudvårdsserie




Jag tänkte testa lite nya produkter från Clarins för att se om min hud kan se bättre ut. Jag är ett klassiskt fall av torra kinder, hud som flagnar ibland men som ändå är oljig i T-zonen (hakan, näsan och pannan). Jag lider inte av att min hud producerar så mycket oljor att det syns i form av glans under dagen, men jag har ändå behovet av att min hud ska se ren och fräsch ut.

Jag hoppas innerligen att dessa produkter ska kunna ge mig synbara resultat så att jag kan ge upp jakten efter den perfekta hudvårdsserien.



 
Daily Energizer Cleansing Gel 75ml 145 kr               
Daily Energizer Wake-Up Booster 125ml 195kr



Daily Energizer Creme-Gel 30ml 275 kr


Jag återkommer med synpunkter om dessa produkter efter att jag har testat dem i några veckor. Då får ni veta om produkterna funkade för mig och vad jag tyckte om dem! Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0