Yves Saint Laurent

Något som jag älskar är smink som har snygga förpackningar. Ett mycket känt märke är Yves Saint Laurent med sitt eleganta, stilsäkra utseende. Självklart är det inte förpackningen som får en att se bättre ut, så att produkten inuti är bra är ett måste. YSL har kvalité!

Nackdelen är att det är ett ganska dyrt märke vilket gör att man inte alltid faktiskt köper Yves Saint Laurents produkter utan väljer istället ett billigare alternativ. Dock kan man ibland få unna sig lite ytlig skönhet för det förtjänar man :) 
Läppstift
Nagellack






Läppglans  med pärlglans                                              Läppglans med guldig underton







Blush för en mer                        Creme blush                                     Blush on the go
intensiv look                                                                             -superenkelt att applicera





Kolla in www.ysl.com där finns ännu fler skönheter



ps. Funkar superbra som present!


Kommentarer
Postat av: Diarta

Jaha okej det förstår jag:P Ja du bode definitvt komma hit på semester!!



Jag ska nog börja plugga nästa höst, till civilekonom eller mäklare:D Eller vetifan har inte bestäm mig än:( det e så svåårt o veta vad man vill!



När ska du börja plugga då? Du skulle väl plugga till läkare?

2010-03-28 @ 19:21:26
URL: http://aupairdiarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0