MAC -lustre- High Tea A99

I slutet av augusti 2010 köpte jag mitt allra första läppstift från MÄC cosmetics :) Jag har aldrig egentligen brytt mig om läppstift eftersom läppglans alltid har varit det första och i många fall enda alternativet men jösses vad jag gillar mac och har en helt annan bild av läppstift :) I LOVE THEM!!
.
Jag ville ha ett läppstift som både var bra till vardag och som jag kunde ha på mig för att se uppklädd ut till fest. "High Tea" passar perfekt till det och jag längtar tills jag köper fler läppstift och ser min kollektion av fantastiska färger växa.
.
Detta läppstift är perfekt som present - och nu när julen närmar sig så passar denna färg både bra till syster, flickvän och mamma! Det blir lätt att köpa julklappar i år! :)
.
Nedan ser ni en swatch av läppstiftet. Älskar att det är sån glansig finish!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

oh såg snyggt ut!

2010-11-18 @ 16:58:39
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: becks

Snyggt sår på handen

2010-11-18 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0